Анимация и интерактивност с Action Script
ICONOS (Research Institute for Communication and Culture)
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Buenavista, Мексико
Езикознание
Запитване на информация
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
Запитване на информация
Темпо на обучение
Задочно обучение
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Jul 2024
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Преглед на програмата
 
Съвременното общество се характеризира с развитието на цифровите технологии, които предлагат в момента строителни инструменти, лесен за използване, тъй като те са много интуитивни.
Това позволи развитието на цифровите продукти привлекателна, но не винаги с достатъчно познания за това, което се генерира. Желателно е опитен професионалист в цифровата област, която доминира на основите на дизайна и новите медии програмиране, включително интерактивни решен от 2D анимация и обектно-ориентираното програмиране.
Поради тази причина, ICONOS (Research Institute за комуникациите и културата), развива специалност анимация и интерактивност с Action Script, с цел получаване специалисти в тази област на работа в бума на изграждане.
Това учебния план на специалността проучени девет лица на година и длъжни да присъстват на един ден в седмицата класове, защото ни е грижа, че нашите студенти продължим да работим, за да могат да приложат на практика придобитите знания в тази следдипломна квалификация.
 
 
Обща цел
За да се подготвят специалисти, които да генерират анимирани 2D решения, разглеждането на оформянето на техните интерфейси и обектно-ориентирано програмиране с Action Script, за проектиране цифрови интерактивни медии.
 
 
Специфични цели
• Разграничаване на основите на 2D анимация и интерактивност за дигитален дизайн медиите.
• Свързване на характеристиките на 2D анимация и интерактивност ресурси цифрово аудио и видео, за развитието на цифровите мултимедийни.
• Избор на процесите на управление, разработване и производство на интерактивни медии за развитие на прости и сложни мултимедийни проекти.
• Разпознава градивните елементи на езиците за програмиране с Action Script, да композира и реконструкция цифрови мултимедийни документи.
• Интегриране на принципите на изследвания в подкрепа дизайн на анимационни продукции и интерактивни 2D.
• Идентифициране на променливите и информационен комуникация на цифрови мултимедийни, интерактивни анимации базирани на 2D.
• Прилагане на 2D мултимедийни средства за проектиране на анимирани интерфейси, уеб страници, игра дизайн, проектиране творчески презентации, наред с други възможности.
• Заземяване 2D мултимедийно работа от етични формулировки, за да се подобри развитието на работната сила.
 
 
Student профил
Завършилите ОКС в комуникацията или подобни имена, Графичен дизайн или подобни имена, маркетинг, компютърни системи или подобни имена. Също така в системи инженеринг или подобни имена. Други градуса и инженерни може да влезе, стига да оправдае тяхното отношение към съдържанието на учебния план на специалността. Той трябва да докаже, подготвителен курс за тези, които идват от други области на знанието.
 
 
Резултат профил
The завършил тази специалност ще имат познания за 2D цифрова анимация и нейния език Action Script програмиране за развитие на цифровите интерактивни медии. Също свърже аудио и цифрово видео, мултимедия развитие насърчава.Изграждане известен също за разработване на скриптове за анимация не е сложна, тъй като процесите на предварително производство и постпродукция 2D интерактивни анимации, прилагани при разработването на интерфейс за уеб сайтове, микроапликатор образователни игри, фирмени презентации и т.н.
Развитието на умения в процеса на подбор, неговото планиране и управление по отношение на проектирането на мултимедийни интерактивни анимирани 2D, като се има предвид нуждите на клиентите, потребителите и контекст. Също така за подбора на инструменти и използването на техните езици обектно-
ориентирано програмиране в екипи от интердисциплинарни и мултидисциплинарни работа.
 
Изграждане на отношение на отговорност и ангажираност за разработване на цифрови проекти; Идентифициране и разбиране на социалния контекст, в който тя работи, и които ще доведат своите цифрови продукти, лидерство, за да се насочите проекти за развитие 2D интерактивни анимирани мултимедия.
 
 
Изисквания
- Подаване на молба за членство в специалността.
- Наименование на степен (оригинал и копие).
- Professional Card или доказателство за процеса (оригинал и копие).
- Сертификат за проучвания за доказване, които са били обхванати 100% от кредитите на степен (оригинал и копие).
- Удостоверение за раждане (оригинал и копие).
- Средна минимум 8.0 в бакалавърските програми. Неизпълнение да има тази средна, тя може да разгледа случая през Technical Scholar Съвета.
- 6 паспортни снимки черно и бяло.
- Автобиография с документи, които удостоверяват.
- Писмо обяснителен защо искате да въведете специалност.
- Интервю с координатора на специалност.
- Писмо на препоръка от училище, или академична надзорник.
Чуждестранните студенти трябва да представят всички документи, заверени от септември, надлежно преведени и легализирани от Министерството на образованието, Министерството на външните работи и на консул на Мексико в страната, където в проучванията, и имиграцията документ.
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Магистър по изкуства по компютърна анимация и визуални ефекти
- Rome, Италия
Магистър по изобразително изкуство (MFA) в анимацията и визуалните ефекти
- San Francisco, Съединени Американски Щати
Магистър по компютърна анимация
- Kingston upon Thames, Великобритания