Магистър по цифрови игри
University of Malta
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Msida, Малта
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
2 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
EUR 400 / per year *
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Sep 2024
* Местни/ЕС/ЕИП кандидати: Годишна такса за записване: 400 евро; Кандидати извън ЕС/извън ЕИП: Такса за учебна година: 13 400 евро
Представление
Магистър по дигитални игри събира студенти от много среди, за да създават иновативни и вълнуващи цифрови игри.
Студентите се насърчават да изследват личния си подход към създаването на игри, като комбинират образованието си за дизайн на игри с критичен анализ или специализации по технологии. Във всички случаи студентите изцяло се ангажират с процесите на проектиране и създаване на игри, както и с логистични проблеми, като управление на проекти и бизнес. Степента завършва с производството на напълно разработена дигитална игра или теоретична дисертация.
Програмата се преподава от експерти от различни области, като предоставя на учениците различни гледни точки за създаването и критиката на игрите. Тъй като цифровите игри продължават да се развиват, програмата също ще се разшири, за да предостави уменията и знанията, необходими в индустрията, независимото развитие и изследването на академичните игри.
Приемане
Учебен план
Програма за обучение
Година 1
В допълнение към задължително преподаваните учебни единици (25 ECTS кредита), от студентите се изисква да изберат избираем поток от 25 ECTS кредита (Анализ и дизайн на игри) или 30 ECTS кредита (Игрови технологии и дизайн). От тях се изисква да избират от останалите избираеми учебни единици, за да получат общо 60 ECTS кредита за годината. През втората година от курса ще бъде покрита дисертация от 60 ECTS кредита.
Поток A: Технология и дизайн на играта
Поток B: Анализ и дизайн на играта
Семестър 1
Задължителни единици (Всички студенти трябва да се регистрират за тази/тези единица/и)
IDG5156 Дизайн на играта | 10 ECTS |
IDG5158 Методи за изследване на игри |
Поток A: Технология и дизайн на играта
DGG5631 Двигатели за игри | 5 ECTS |
IDG5301 Игра AI | 5 ECTS |
IDG5304 Основи на изследването на игрите | 5 ECTS |
Поток B: Анализ и дизайн на играта
IDG5102 Прототипиране за дизайнери на игри | 5 ECTS |
IDG5201 Официални свойства на игрите | 10 ECTS |
Семестър 2
Задължителни единици (Всички студенти трябва да се регистрират за тази/тези единица/и)
IDG5157 Разработка на игри | 10 ECTS |
Избираеми единици: Избираемите единици се предлагат в зависимост от ограниченията в графика.
ATS5002 Филм, технология и литературен канон | 5 ECTS |
CRC5001 Интегрирани маркетингови комуникации | 5 ECTS |
DGA5014 Възприемане и потребление на чл | 5 ECTS |
DGA5016 Арт практика и производство на култура | 5 ECTS |
DGA5301 Работилници по рисуване и цвят | 5 ECTS |
DGA5302 Цифрови изображения, фотография и илюстрация | 5 ECTS |
DGA5304 Цифрова анимация и графика | 5 ECTS |
DGA5305 Графичен разказ и разказване на истории | 5 ECTS |
DGG5633 Разширена графика на играта | 5 ECTS |
ENG5039 Електронна литература | 10 ECTS |
ENG5049 Стил в цифровите медии | 10 ECTS |
IDG5151 Дизайн на ежедневна игра | 5 ECTS |
IDG5152 Игри и разказ | 5 ECTS |
MCS5411 Критични изследвания в журналистиката | 5 ECTS |
MCS5422 Визуално мислене | 5 ECTS |
Поток A: Технология и дизайн на играта
IDG5155 Изчислителна креативност на играта | 5 ECTS |
IDG5159 Моделиране на играчи: От анализ на играта до афективно изчисление | 10 ECTS |
Поток B: Анализ и дизайн на играта
IDG5202 Анализиране на опита на играча | 10 ECTS |
Година 2
Година (Този/тези модул/и започва/т през семестър 1 и продължава/т през семестър 2)
Задължителни единици (Всички студенти трябва да се регистрират за тази/тези единица/и)
IDG5000 Дисертация | 60 ECTS |