Магистър по развитие на игри
University of Suffolk
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Ipswich, Великобритания
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
1 - 3 година
Темпо на обучение
Редовно обучение, Задочно обучение
Такси за обучение
GBP 8235 / per year *
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Запитване на информация
* на година на пълен работен ден; £ 915 за 20 кредита - такса за обучение на непълно работно време; £ 12 150 - международна такса за обучение на година
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Курсът за развитие на MSc Games предоставя на студентите разбиране на по-високо ниво и пряк професионален опит чрез мултидисциплинарен подход в търговски игрови проекти.
Този курс е идеален за завършили студенти, завършили нашата бакалавърска степен (с отличие) Дизайн на компютърни игри или бакалавърска степен (с отличие) за програмиране на компютърни игри, както и тези, които са завършили други свързани технически и творчески предметни области, които искат да влязат във видео индустрия за игри.
Имаме партньорства за сътрудничество с организации на общността и работодатели, включително търговски и организации от трети сектор.
Студентите ще бъдат изложени на работа по комерсиални игри, като им осигурят разбиране за бизнеса и предприятието, както и ще подготвят учениците за работа в търговска студия.
Един от нашите модули позволява на учениците да се свържат с иновационния център Ipswich Waterfront (IWIC), като им предоставят достъп до повече съоръжения и обхващат редица теми, свързани с бизнеса във връзка с разработването на игри.
- Придобийте специфичен за отрасъла опит, като използвате реални методологии, срокове и ограничения.
- Работете по проекти с редица индустриални партньори, включително Ubisoft, Dreadnaught Studios, Miracle Tea Studios, Ipswich Games Hub.
- Уникално партньорство с Iron Crown Enterprises, издатели на ролевите системи Rolemaster, Spacemaster, HARP и HARP-SF.
- Разширете възможностите си за кариера с връзки и брифи за проекти от компании, включително Derivco, Coderus, Conga и Orbital Media.
- Приветстваме възпитаници от всякакъв предмет с опит в дигиталните изкуства, кодиране или дизайн на игри, както и не-завършили с портфолио от работа за показване.
Модули за курсове
Спецификации на модула
- Управление на развитието (задължително). Този модул ще бъде изнесен като поредица от лекции и уроци, в които ще бъдат изследвани редица гъвкави и водопадни методологии, както и различни инструменти за управление на проекти. След това ще разширите това фундаментално знание чрез собствени изследвания. Ще имате възможност да размислите върху това как такива техники могат да бъдат приложени към индустрията на игрите и как те може да са помогнали за избягване или подобряване на предишни сценарии.
- Визуални скриптове (задължително). Търговските игрални двигатели представят бързо развиваща се технология. Един от факторите зад тази еволюция е необходимостта от осигуряване на ефективни среди за развитие, които позволяват на всички видове експерти да допринасят активно за процеса на развитие. В този модул. студентите се учат как да разработват игри, използвайки инструменти за визуален скрипт на високи и ниски нива, в зависимост от тяхната дисциплина и опит.
- Групов проект 1 - Бързо прототипиране (задължително). За този групов проект учениците замислят и бързо разработват идеи за игри, като се учат как да работят ефективно като екип.
- Групов проект 2 - Специализиран проект (задължителен). След като се усъвършенствате с редица съвременни практики за дизайн и разработка, сега ще работите в екипи, за да преговаряте кратко. По този начин екипът ще предостави свои прогнозирани експериментални резултати и тези резултати ще информират за стълбовете на дизайна и крайната цел. Този модул е предназначен да ви осигури стабилна рамка за развитие, в рамките на която екипът получава пространство и свобода да изследва компонентите на избираемо дигитално преживяване.
- Индивидуален учебен план (задължителен). Приветстваме студенти от различни академични среди в този курс и са проектирали този модул, за да предложи специализирано обучение за студенти, които искат да изследват развитието на специфични технически умения. Намерението тук е да развиете умения, които ще ви помогнат да се интегрирате по-пълноценно в междуфункционални екипи. Всеки ILP е уникален за вас и е разработен с насоки и принос от специализирания преподавателски персонал. Проектите започват с проучване на области на развитие, в които се чувствате уверени, разширявайки се, за да разгледате области, където има пропуски в знанията.
- Методи за изследване (задължителни). Този модул също така обхваща професионалните, правни и етични стандарти и насоки, които оказват влияние върху търговската и техническата експлоатация, и да ви даде възможност да размислите върху тях от гледна точка на техните собствени изследвания и практика. Модулът предоставя основен инструмент за планиране за разработването на вашия окончателен проект, като гарантира, че сте предприели редица необходими подкрепящи изследвания в развитието на тази работа.
- Окончателен проект (задължителен). Този модул има за цел да улесни по-нататъшното развитие на вашите умения за проучване чрез независимо управление на нов, следдипломен изследователски проект в областта на разработването на игри. Той трябва да идентифицира изследователска област, свързана с разработването на игри, изследването на която показва дълбоко разбиране на процеса на разработване.
Кариерни възможности
Базираната на работа практика е заложена през цялото времетраене на курса. Всички модули ще се отнасят до обучение, базирано на работа, свързано с търговски процеси на управление или разбиране на производството в работна среда. Това ще подобри възможността за заетост и ще даде на завършилите по-добро разбиране за развитието на игрите на работното място.
Завършилите могат да прогресират в редица кариери, включително програмист на игри, дизайнер на игри, художник на игри, осигуряване на качеството, разработчик на сериозни игри и разработчик на Gamification, за да назовем само няколко.
Такси и финансиране
2021-22
- Такса за обучение на пълен работен ден: £ 9,135
- Такса за обучение на непълно работно време: £ 915 за 20 кредита
- Международна такса за обучение: £ 13 725
Допълнителна информация
- 20% намаление на таксите за завършилите University of Suffolk
В University of Suffolk таксите ви за обучение осигуряват достъп до всички обичайни съоръжения за преподаване и обучение, които бихте очаквали. Възможно е обаче да има допълнителни разходи, свързани с курса ви, за които ще трябва да планирате.
Изисквания за вход
Академични изисквания
- Очаква се кандидатите да притежават бакалавърска степен в съответна предметна област 2: 2 или по-висока.
Неакадемични изисквания
- Всички кандидати с нестандартни изисквания за влизане ще трябва да присъстват на интервю.
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Магистър по социални науки по изучаване на игрите
- Tampere, Финландия
Разработка и дизайн на магистърски игри
- Lincoln, Великобритания
Магистър по разработка на игри - дизайн
- Kingston upon Thames, Великобритания