Магистър по интерактивни медийни технологии
KTH Royal Institute of Technology
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Stockholm, Швеция
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
2 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
SEK 342 000 / per year *
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Aug 2024
* извън ЕС/ЕИП/Швейцария е 342 000 SEK.
Представление
Магистърската програма по интерактивни медийни технологии предоставя умения и знания за проектиране, разработване и оценка на интерактивни продукти и медии. Студентите могат да изследват теми, свързани с взаимодействието човек-компютър, потребителското изживяване и звуковите и визуални медии. Насърчаваме учениците да работят по проекти, които имат значение за тях и да отговарят на обществените предизвикателства. Завършилите са експерти в индустрията и академичните среди, а някои започват собствени компании.
Интерактивна медийна технология в KTH
Интерактивната медийна технология е фундаментална за почти всички наши преживявания по света. Използваме интерактивна медийна технология, за да поддържаме играта, да създаваме и поддържаме социални взаимоотношения, да изразяваме себе си и да координираме и изпълняваме работни задачи.
Тази магистърска програма ви дава необходимите умения и знания, за да участвате в тази цифрова икономика. Той набляга на разработването на бъдещи дизайнери и инженери в теории, процеси и техники, които са от основно значение за проектирането, разработването и оценката на интерактивни медийни технологии в обществото. Ще придобиете знания и умения, за да отговорите на решаващите предизвикателства, пред които е изправено нашето бъдещо общество.
Програмата преподава знания и умения от компютърни науки, медийни технологии, взаимодействие човек-компютър и дизайн на взаимодействие. Ще вземете задължителни курсове по изследователски методи, основи на медийните технологии и дизайн на взаимодействието и човешкото възприятие. Тези курсове предоставят широка база от знания и умения, които след това можете да задълбочите, като се съсредоточите върху, например, потребителско изживяване, изчисление на звук и музика, дизайн на взаимодействие или разработка на софтуер, ориентиран към потребителя.
Методите на преподаване варират в рамките на програмата, но има силен акцент върху развитието и усъвършенстването на практически умения чрез работа по проекти. Курсовете имат силни връзки с изследванията, за да ви помогнат да се подготвите за бъдещето на интерактивните медийни технологии в обществото.
Програмата си сътрудничи с индустрията чрез учебни посещения, лекции за гости и проекти за дисертации. Скорошни индустриални сътрудници в нашето обучение включват Spotify, Electrolux, IKEA, Google и King Games.
По време на програмата вие разработвате инструментариум от методи, които да ви помогнат при проектирането, разработването и оценяването на интерактивни медийни технологии във всички настройки. Вие придобивате опит в теоретичните перспективи, които могат да информират как оформяте интерактивната медийна технология и научавате критични перспективи, които ви позволяват да задавате правилните въпроси в точното време, за да сте сигурни, че работата ви влияе положително на света около вас.
Изучаването на тази програма в KTH ще ви постави в уникална позиция. Ще сте развили отлични технически и дизайнерски умения, като същевременно сте придобили опит в прилагането на критични перспективи върху развитието и използването на технологиите. KTH е едно от най-добрите места в Европа за проектиране на взаимодействие и изследване на звука и компютрите. Обучението в тази програма ви позволява да се учите от и да взаимодействате с тези изследователски лидери.
Това е двугодишна програма (120 ECTS кредита), дадена на английски език. Завършилите получават степента магистър на науките. Програмата се предоставя главно в KTH Campus в Стокхолм от Училището по електротехника и компютърни науки (в KTH ).
Приемане
Учебен план
Година 1
Задължителни курсове за всички песни
- Човешко възприятие за информационни технологии (DM2350) 7,5 кредита
- Медийни технологии и дизайн на взаимодействия (DM2601) 7,5 кредита
- Програмен интегриращ курс по интерактивни медийни технологии (DM2679) 2.0 кредита
- Изследователски методи в интерактивните медийни технологии (DM2713) 7,5 кредита
Година 2
Задължителни курсове за всички песни
- Диплом по компютърни науки и инженерство, специализиран в интерактивни медийни технологии, втори цикъл (DA232X) 30,0 кредита
- Взаимодействие между човек и компютър, изследователски семинари (DH2632) 3.0 кредита
- Програмен интегриращ курс по интерактивни медийни технологии (DM2679) 2.0 кредита
Резултат от програмата
Устойчиво развитие
Завършилите KTH имат знанията и инструментите за придвижване на обществото в по-устойчива посока, тъй като устойчивото развитие е неразделна част от всички програми. Трите ключови цели за устойчиво развитие, адресирани от магистърската програма по медийни технологии, са:
- 3 Добро здраве и благополучие
- 5 Равенство между половете
- 12 Отговорно потребление и производство
Програмата е насочена към знания и умения, свързани с тези цели. Този силен фокус е резултат от нашия факултет, който води изследвания, които са в съответствие с тези теми.
За да отговорят на цел 12, всички ученици (които все още не са научили за устойчивостта в предишното си образование) трябва да преминат курс по Устойчивост и медийни технологии. Ако желаете, можете да задълбочите тези знания чрез, например, курса Устойчиви ИКТ на практика, който ви предоставя подходяща теория, данни и методи за внимателно и критично разглеждане на въздействието върху околната среда на интерактивните медийни технологии в обществото. Чрез курсове като Визуализация на информация вие научавате как да създавате визуализации, които изграждат информираност и предизвикват промяна в поведението чрез, например, визуализиране на сложни данни, свързани с емисиите на CO2, потреблението на енергия или разхищението на храна, и как да проектирате системи, адаптирани към хора с физически или когнитивни увреждания.
В отговор на Цел 3, ние предлагаме на студентите курсове като ИТ дизайн за хора с увреждания, които ви помагат да развиете опит в вземането под внимание на достъпността при проектирането на интерактивни технологии. Курсове като дизайн на физическо взаимодействие ви позволяват да мислите за цялото тяло като отправна точка за взаимодействие с технологията. Тези курсове позволяват на студентите да преосмислят и преработят интерактивните технологии, които помагат на всеки в обществото да води по-добър живот.
Цел 5 се разглежда от няколко гледни точки в курса Дизайн и оценка на потребителското изживяване. В този курс се запознавате с теории и перспективи, които помагат да се демонстрират опасностите от проектирането на технологии и услуги, без да се взема предвид цялото разнообразие от потребители. Вие също така разглеждате възможностите за иновации, които идват, когато разглеждате технологиите за потребителско изживяване от нови гледни точки. Ще напуснете този курс с възможностите за критична оценка на въздействието на технологиите за потребителско изживяване върху населението и проектиране и разработване на иновативни нови решения, които са по-приобщаващи и овластяващи.
Стипендии и финансиране
KTH предлага четири различни възможности за стипендии за магистърско обучение. Стипендията KTH покрива таксата за обучение на едногодишна или двугодишна магистърска програма. Едногодишната стипендия KTH е насочена към настоящи студенти по магистърска програма KTH и покрива таксата за обучение през втората година на обучение. Стипендията за съвместна програма KTH е насочена към студенти в определени съвместни програми и покрива таксата за обучение за периода на обучение, прекаран в KTH . Стипендията KTH India е насочена специално към студенти от Индия.
- Стипендия KTH
- Едногодишна стипендия KTH
- Стипендия за съвместна програма KTH
- Стипендия KTH Индия
Шведски институт
Шведският институт (SI) предлага редица стипендии за студенти от целеви страни, идващи в Швеция.
KTH асоциирани организации за стипендии
KTH си сътрудничи със следните организации, предоставящи възможности за стипендии за бъдещи студенти KTH .
- COLFUTURO (Programa Crédito Beca) за студенти от Колумбия
- LPDP (Индонезийски дарителен фонд за образование) за студенти от Индонезия
- FUNED за студенти от Мексико
Портали за стипендии
База данни на IEFA
Базата данни на IEFA предлага изчерпателно търсене на стипендии, списък с безвъзмездни средства и програми за международни студентски заеми.
Учебни портали
Базата данни за стипендии Studyportals изброява над 1000 стипендии и безвъзмездни средства за студенти от цял свят, кандидатстващи за обучение в ЕС.
Scholars4dev
Стипендии за развитие е база данни със стипендии, отворена за студенти от развиващите се страни.
WeMakeScholars
WeMakeScholars помага на студенти от Индия да осигурят заеми за образование от банки и НБФК. Те също така изброяват повече от 26 000 международни стипендии от различни тръстове, фондации и правителство. тела.
Отсрочване на студентски заеми в САЩ
KTH е акредитирана институция към Министерството на образованието на САЩ и притежава статут „Само за отлагане“ по дял IV (OPE ID 03274300). Американските студенти могат да отлагат плащания по съществуващи сметки за федерален студентски заем, докато са записани в магистърска програма в KTH . Статусът „Само отлагане“ не позволява на студентите да вземат федерални студентски заеми за записване в KTH . Акредитацията обаче улеснява възможностите за безвъзмездни средства и заеми за американски студенти, тъй като много частни институции за студентски заеми в САЩ използват това обозначение като изискване за отпускане на нови заеми. Студентите, които желаят да отложат плащанията, трябва да се свържат със своята кредитна институция в САЩ.
Галерия
Кариерни възможности
След дипломирането можете да продължите кариера като, например, разработчик, технически лидер, дизайнер на взаимодействие, UX специалист, технически директор, продуцент или ръководител на проекти в широките ИТ и медийни индустрии. Можете също така да продължите кариера в индустриални изследвания или да продължите обучението си към докторска степен.
Бивши студенти са намерили работа в компании като Spotify, DICE, Skype, Netlight Consulting, Tobii и Voddler. Сред нашите възпитаници имаме и няколко основатели на компании в медийния и ИТ сектора, включително Prezi и SoundCloud, както и няколко успешни консултантски фирми като Prototyp и Ocean Observations.
След дипломирането
Разработчик, технически ръководител, дизайнер на взаимодействие, специалист по потребителско изживяване, технически директор, докторант, продуцент или ръководител на проекти в широките ИТ и медийни индустрии.