Магистър по дизайн на взаимодействие
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Barcelona, Испания
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
9 Месеца
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
EUR 15 100 *
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
18 Jan 2025
* Такса за записване 3.900 € + такса за обучение 11.500 €
Представление
Магистърът по дизайн на взаимодействията има за цел да обучи професионалисти, които се стремят да бъдат утрешните дигитални лидери, оборудвани със съвместно критично мислене и технически умения, необходими за реагиране, адаптиране и овладяване на въздействието на цифровата трансформация и разбиране как дигиталното може да бъде използвано за стратегически дизайн.
Учителят осигурява среда за креативност, дизайн и технологични иновации, като се фокусира върху проектите чрез бъдещ обектив. Тя предоставя на студентите умения и мисъл да оспорват статуквото и да създават добре закръглени дизайнери, които могат да работят през дисциплинарни, културни и географски граници, за да проектират решения, насочени към бъдещите индивидуални, обществени и бизнес нужди, като подхранват любопитство, експериментиране, технически умения и критично мислене, както и емпатични умения за сътрудничество.
Специализации
UX дизайн
UX Design Module обучава бъдещите създатели на дигиталната икономика , хора, способни да предоставят решения за революция на потребителското изживяване и утрешната комуникация. Благодарение на сътрудничеството на партньор, програмата се ръководи от експерименти и иновации, наред със солидно обучение за критичен дизайн и нови бизнес модели.
UI Design
Модулът за дизайн на потребителския интерфейс е фокусиран върху разработването на оформлението и фините подробности за това как потребителите взаимодействат с даден продукт. С помощта на партньор, студентите, работещи в мултидисциплинарни екипи, ще решат задачата.
Творческо кодиране
Модулът Creative Coding има за цел да обучи бъдещи професионалисти в цифровата икономика , многостранни индивиди със знания за проектиране на опит, овладяване на най-универсалните езици за програмиране и страхотни предприемачески умения.
Една от целите на модула е да обучава професионалисти, които са в състояние да комуникират между дисциплините, използвайки технологии в своя полза, а не срещу.
Под чадъра на партньор, студентите създават портфолио на базата на реални брифи, работят в мултидисциплинарни екипи и разработват технологични приложения от първоначална идея до крайния продукт.
Цели
- Да придобие необходимите теоретични и технологични знания за пазара на дигитална труд.
- Да се развият широкообхватни умения в проектирането, производството и ръководството на интерактивни проекти.
- Да се учат от водещите водещи компании в сектора.
- Създаване на широк професионален портфейл, основан на реални кратки съобщения.
- Да имате достъп до бизнес и културния контекст на града.
- Да овладеят нови инструменти и софтуер за цифрово производство.
- Да насърчава ефективна, мултидисциплинарна, съвместна работа.
- Подобряване на комуникационните умения за публични презентации.
- Повишаване автономността на студентите чрез самооценка и учене чрез правене.
- За насърчаване на креативността, експериментирането и иновациите.
методология
Магистърът е разделен на 2 етапа, всеки модул: първият е междусекционен етап, в който студентите се обучават на основни умения за дисциплини, отговарящи на бъдещите нужди, последван от втори специализиран етап, в който студентите могат да развият своите набори от умения в дисциплина по техен избор: Дигитален мениджмънт, Creative Coding, UX / UI дизайн или Digital Fabrication.
Първият етап поставя основите на концепциите за проектиране на взаимодействия чрез въвеждане на основите на четирите различни специализации на курса.
Този етап на Учителя е структуриран около повтарящ се седмичен график, който следва фазите на разработка на дигитална услуга или продукт (помислете, проектирайте, кодирайте, направете и вдъхновете), като по този начин осигурява балансирано обучение на крайъгълните камъни в света на творческите цифрови компании.
Вторият етап на Учителя влиза в специализациите и следователно следва различна структура. Студентите работят заедно по проекти в дни на междусекторни дейности, които са разделени по специалности при справяне със съдържанието на своите курсове.
Студентски профил
Водещите компании в сектора и занимаващи се с предприемачество и иновации в един от най-обещаващите пазари.
Програмата е насочена към всички създатели, които се интересуват от проектирането на интерактивни преживявания, като например:
- Професионалисти в областта на дизайна и комуникациите със страст към новите технологии.
- Дизайнери, които искат да научат как да програмират и програмират с интереси на UX / UI.
- Бъдещи предприемачи и производители от цифровия сектор.
- Производители, дизайнери на продукти и дигитални художници.
- Мениджъри и рекламни посланици от света на рекламата и комуникациите.
Възможности за работа
В зависимост от избраната специализация, възможните професионални длъжности при дипломирането включват:
- Дизайн на интерфейс и позиции на потребителите (UX, UI) в дизайнерските студия и компаниите за цифрово съдържание.
- Производител на събития и лидер на проекта в рекламните агенции.
- Доставчик на съоръжения и интерактивен опит за събития и конгреси.
- Специалистите от сектора на машините работят в лаборатории и дигитални производствени помещения.
- Творчески в комуникационни агенции, специализирани в технологиите и новите медии.
координатор
Йорди Планас
Дизайнер на интерактивни преживявания, съчетаващи технологии и креативност, дигитално изкуство и реклама. Той е основател на интерактивната инсталационна компания Vimod Studio , която заедно с рекламни агенции като Ogilvy или S, C, P, F и др. Разработва и продуцира технологични събития за марки като Garmin, Zurich или Lenovo на Mobile World Congress, сред другите събития.
Почитател на експерименталната електронна музика, културата на създателите, направи си сам и цифровите измислици, той е креативен програмист на Arduino, Processing, C, Internet of Things и роботика. Преподава класове и семинари в няколко образователни програми (Художествена школа на провинциалния съвет в Тарагона, Курс за по-високо ниво в игри и интерактивна среда в IED). Притежава диплома по изобразително изкуство от университета в Барселона и магистър по дигитално изкуство от университета в Помпеу Фабра.
Едуардо де Фелипе
Независим дизайнер и креативен консултант с 20-годишен опит в подкрепа на едни от най-добрите клиенти от световна класа, марки и продукти чрез дигитални иновации и креативно ориентирано към дизайна творчество.
Двамата с Дейвид Болеас основават Pirata, едно от най-иновативните студии за дигитална продукция в Лондон и редовен играч в челната маса на дигиталната продукция.
През 2016 г., след близо 15 години живот и работа в Лондон, той се премества в Барселона, където продължава да работи в глобален мащаб с фокус върху европейския пазар.
Галерия
Идеални студенти
Водещите компании в сектора и занимаващи се с предприемачество и иновации в един от най-обещаващите пазари.
Програмата е насочена към всички създатели, които се интересуват от проектирането на интерактивни преживявания, като например:
- Професионалисти в областта на дизайна и комуникациите със страст към новите технологии.
- Дизайнери, които искат да научат как да програмират и програмират с интереси на UX / UI.
- Бъдещи предприемачи и производители от цифровия сектор.
- Създатели, продуктови дизайнери и дигитални артисти.
- Мениджъри и рекламни посланици от света на рекламата и комуникациите.
Приемане
Учебен план
Магистърът е разделен на 2 етапа, всеки модул: първият е междусекторен етап, в който студентите се обучават на основни умения за дисциплини, които отговарят на бъдещи нужди, последван от втори специализиран етап, в който студентите могат да развият допълнително своите умения в дисциплина по техен избор: Дигитално управление, Творческо кодиране, UX/UI дизайн или Дигитално производство.
Първият етап полага основите на концепциите за дизайн на взаимодействие, като въвежда основите на четирите различни специализации на курса.
Този етап от магистратурата е структуриран около повтарящ се седмичен график, който следва фазите на развитие на дигитална услуга или продукт (мислене, проектиране, кодиране, създаване и вдъхновение), като по този начин осигурява балансирано обучение по крайъгълните камъни на света на креативните дигитални компании.
Вторият етап на магистратура влиза в специализациите и следователно следва различна структура. Студентите работят заедно по проекти в дните на междусекторни дейности, които са разделени по специалности, когато се справят със съдържанието на своите курсове.
Резултат от програмата
- Да придобие необходимите теоретични и технологични знания за пазара на дигитална труд.
- Да се развият широкообхватни умения в проектирането, производството и ръководството на интерактивни проекти.
- Да се учат от водещите водещи компании в сектора.
- Създаване на широк професионален портфейл, основан на реални кратки съобщения.
- За достъп до бизнес и културния контекст на града.
- Да овладеят нови инструменти и софтуер за цифрово производство.
- Да насърчава ефективна, мултидисциплинарна, съвместна работа.
- Подобряване на комуникационните умения за публични презентации.
- Повишаване автономността на студентите чрез самооценка и учене чрез правене.
- За насърчаване на креативността, експериментирането и иновациите.
Такса за обучение по програмата
Кариерни възможности
В зависимост от избраната специализация възможните кариерни позиции след дипломирането включват:
- Дизайн на интерфейс и позиции на потребителите (UX, UI) в дизайнерските студия и компаниите за цифрово съдържание.
- Производител на събития и лидер на проекта в рекламните агенции.
- Доставчик на съоръжения и интерактивен опит за събития и конгреси.
- Специалистите от сектора на машините работят в лаборатории и дигитални производствени помещения.
- Творчески в комуникационни агенции, специализирани в технологиите и новите медии.