Магистърска степен по аудиовизуални, интерактивни цифрови медии и игри
Champollion University
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Albi, Франция
Езикознание
Френски, Испански
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
Запитване на информация
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Sep 2023
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Целта на тази мултидисциплинарна магистърска степен е да обучи експерти и ръководители на проекти в концепцията за мултимедийни ресурси, предназначени за обучение чрез стажове, професионално обучение, първоначално обучение (сериозни игри, учебни игри, симулатори, трансмедия, MOOC), както и всички сектори на геймификацията (advergame, newsgame, edugame).
Този магистър отразява широката гама от умения, необходими в тази нова индустрия чрез своята мултидисциплинарност и напречни теми: технологични и компютърни науки, хуманитарни и социални науки, образователни науки, право и икономика.
В края на този курс завършилите ще могат да проектират, управляват, разработват, бюджетират и оценяват сериозно игрално устройство или интерактивна цифрова медия, свързани предимно с обучение и свързани с областите маркетинг, комуникация и информация.
Тази магистърска степен подчертава пет линии на обучение:
Актуализиране на уменията:
Тъй като този магистър се стреми към широка аудитория, през първата година се предлагат модули, предназначени да актуализират уменията в различни области, в зависимост от произхода на студента. Тези модули са „Теория на обучението“ и „Методи, техники и инструменти за обучение“, от една страна, „Алгоритми и програмиране“ и „Въведение в уеб езиците“.
Мултидисциплинарност:
Преподаването на трансверсални умения и създаване на мултидисциплинарни работни групи за сътрудничество за контролирани проекти и уроци. Това богатство от многообразие демонстрира динамиката и постиженията на курса.
Разнообразие от обучение:
Този майстор е проектиран да се адаптира към три различни вида обучение: непрекъснато обучение, първоначално обучение и обучение чрез чиракуване. Тези три вида студенти могат да следват едни и същи уроци в INU CHAMPOLLION , като единствената разлика са проектите и времето на стажовете. Освен това този магистър е достъпен чрез акредитация на придобит опит.
Професионализация:
С модул за професионална интеграция и удължен стаж през втората година, този магистър се ангажира с професионализацията и заетостта на студентите.
Методология чрез проекти:
Първите три семестъра на този магистър имат образователна цел да популяризират стойността на работата по проект като част от екип, в мултидисциплинарни групи, позволяващи да се създаде учебна ситуация чрез реален проект:
В края на семестър 7 студентът ще може да проектира и скриптира, като част от екип, интерактивни медии за предаване на умение, информация или съобщение.
В края на семестър 8 студентът ще може да проектира и произвежда, като част от екип, интерактивни цифрови медии (уеб игра, 2D / 3D игра).
В края на семестър 9 студентът ще може да проектира, разработва, експериментира и оценява, като част от екип, интерактивна учебна среда.
Умения и знания
В края на двете години на тази магистърска степен, стажантът или студентът ще може да ръководи иновативни проекти в разработването на интерактивни мултимедийни ресурси, особено в областта на професионалното обучение.
Това включва следното:
Координирайте и ръководете мултидисциплинарен екип в сериозен игрови проект или интерактивен дигитален ресурс и създайте инструменти за пилотиране на проекта, временни бюджети и диаграми за контрол на качеството.
Напишете разкадровката за сериозна игра или интерактивно преживяване чрез инструменти за сценарий, проектирайте поведенчески действия и взаимодействия и среди, след което осигурете интерпретациите на различните екипи (разработчик, графичен дизайнер, звукорежисьор, треньор.)
Проектирайте цифрови инструменти за обучение и поддръжка, като осигурите и проверите всички етапи от производствения процес.
Анализирайте и оценете значението на традиционните ресурси за обучение, за да ги адаптирате, за да създадете иновативни интерактивни инструменти за обучение (социално обучение, система за управление на обучението, сериозна игра.).
Създаване, развитие или поемане на бизнес или работа като служител в областта на сериозните игри, идентифициране на личните силни и слаби страни и критична оценка на собствената професионална практика.
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Магистър по социални науки по изучаване на игрите
- Tampere, Финландия
Разработка и дизайн на магистърски игри
- Lincoln, Великобритания
Магистър по изящни изкуства (MFA) в развитието на игрите
- San Francisco, Съединени Американски Щати