Магистър по дигитален маркетинг и управление на комуникациите
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Turin, Италия
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
10 Месеца
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
EUR 9950
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Запитване на информация
Представление
Какво е IAAD .?
IAAD. – Istituto d'Arte Applicata e Design е основан в Торино през 1978 г. Благодарение на интензивната и непрекъсната дейност, осъществявана в кампусите в Торино и Болоня, той е един от най-важните висши учебни заведения в Италия и Европа. Институтът, който се идентифицира като динамична общност от индивиди в постоянно взаимодействие, е инкубатор за таланти, който насърчава интердисциплинарна визия за дизайн.
IAAD., е част от международната мрежа на AD Education – водещ доставчик на частно образование във Франция в областта на дизайна и приложните изкуства – и сред водещите европейски образователни доставчици с 13 училища и 38 кампуса (4 в Италия, 4 в Испания, 3 в Германия и 27 във Франция) с 18 000 студенти, 1200 учители и интегрирана система за обучение на 5 езика, предлагаща над 150 курса, разпределени между тригодишните програми и магистърските програми.
Преподавателският персонал се състои предимно от професионалисти в индустрията, които насърчават органична връзка със света на бизнеса, която поддържа уникална услуга за намиране на работа. Тази печеливша комбинация е причината над 90% от новите завършили да бъдат наети в рамките на една година след завършване на курса. Благодарение на тази професионална мрежа от взаимоотношения с различни дизайнерски сектори, IAAD ., си сътрудничи с над 5000 компании, които са в основата на бюрото за намиране на работа за IAAD ., завършили. Актуализираната учебна програма, високото зачитане на стойността на преподавателите и студентите и свързаността с индустрията и практикуващите са гръбнакът на IAAD подхода за сега и бъдещето.
Защо да изберете магистърска степен по дигитален маркетинг и управление на комуникациите?
Дигиталната комуникация включва всички аспекти на комуникацията, рекламата и маркетинга, които се предават по електронен път. Това е област, която се разраства и става все по-актуална и която разширява границите си както технологично, така и като средство за комуникация, търговия и забавление. Характеризира се със специфични и разнообразни умения, включително; маркетинг за управление на съдържанието, програмиране на сайтове и мобилни приложения за UX/UI дизайн, управление на социални медии в семантичната мрежа, създаване на видео до оптимизация за търсачки (SEO), дигитален PR, както и управление на платформата за електронна търговия и много други. Днес успешните дигитални маркетингови кампании са продукт на множество платформи и все повече взаимосвързани набори от умения, които създават търсене на нови професионалисти, способни да управляват различни сложни проекти. Маркетинговите и рекламните агенции, корпорациите и публичният сектор имат малък проблем с намирането на професионалисти с една задача, но истинското търсене е за професионалисти, които могат да изпълняват все по-сложни проекти, които изискват използване на множество платформи и процеси. Това са дигитални мениджъри, които са компетентни в съответните процеси и са в състояние да наблюдават колективната екипна работа на специализирани професионалисти. Подготовката и обучението на специалист по дигитален маркетинг (DMS) е фокусът на магистърската програма по управление на дигитален маркетинг и комуникационен маркетинг. Магистърската програма е разделена на четири основни области на компетентност:
- Специализирана експертиза
Магистърът предлага на двамата студенти, които вече работят в областта в роли като (мениджър на съдържание, UX/UI дизайнер, уеб разработчик или видео създател и др.) и искат да увеличат своите умения и капацитет, както и да придобият нова роля в сектора като нови студенти в областта, които искат да изберат и развият своя нов професионален профил.
- Владеене на работния процес
Необходима е цялостна компетентност в процеса и потока от проекти и набори от умения. При изучаването на основните умения и системи студентите са в състояние да конструират, управляват и изпълняват своите проекти по най-ефективния начин. Например, не е необходимо DMS да знае как да програмира професионално, но те трябва да разбират основите на това как работи програмист, както и техните нужди и ограничения, както и кога да предоставят или поискат помощ. Познаването на процесите е рядко и изключително ценно умение: Учителят ще обучава мениджъри, способни да организират уменията на професионалистите в своите екипи, да ги подобряват и да ги привеждат в съответствие с целта и успеха на проекта.
- Управление на проекти
Студентите ще научат теорията и практиката на управлението на проекти, като се фокусират върху принципите на Agile за управление на проекти, които са итеративни, а не линейни, което позволява структуриране, наблюдение и планиране на проекти, включващи множество специалисти, работещи по различни фази на проекта.
- Творчеството
Как да използваме креативността, за да създаваме и подхранваме иновациите и да работим „извън кутията“ в подхода към предизвикателствата и решаването на проблеми. Ние обучаваме нашите ученици да създават нови идеи, решения и гледни точки, за да подходят към необикновени предизвикателства и ситуации с креативни и иновативни решения. Общата цел е да се съчетаят традиционните умения на „креативите“, като пламенно въображение, странично мислене, литературна и иконографска култура, естетически вкус и художествена чувствителност със способността за диалог с публиката чрез дигитални медии и пълноценно използване на възможностите предлагани от развитието на цифровизацията.
Кои са основните области на обучение на магистра?
Магистърът е замислен като център за иновации, който насърчава среда за обмен, в която студентите последователно се ангажират и използват теория, практика и експерименти като част от учебния процес, докато стават експерти и професионалисти по дизайн на нови медии. При подготовката на млади специалисти, IAAD ., пресъздава случващото се в реалния свят като основна част от учебния процес. Отличителна черта на IAAD ., подходът е интегрирането на съвместни фирмени проекти в учебния процес. Фирмените проекти създават страхотна синергия, която обединява търговските нужди на партньора с образователните и опитни нужди на студентите по цифрови медии, които те ще могат да използват в бъдещата си кариера. Този подход позволява на учениците да се появят в реални условия на работа, където сроковете, промените, отзивите от клиенти и клиенти, очакванията и работата в екип не са теоретични, а реалността на тяхното образователно пътуване чрез опит.
Магистърът е разделен на шест основни области на обучение:
Информатика
Комуникирайте с машини
Фокусира се върху взаимодействието човек-машина: основи на компютърните науки, цифрова мрежа – SEO, онтология.
Медиен мениджмънт
Общувайте с хората
Предоставя инструментите и уменията, свързани със създаването на дигитално съдържание: редактиране на съдържание, управление на социални медии и съдържание и управление на цифрови кризи.
Дизайн на взаимодействие
Управлявайте взаимоотношенията човек-машина-организация
Основите на взаимодействието човек-машина са част от ориентирана към потребителя стратегия: нови медии и дигитални маркетингови модели, цифрови интерфейси.
Уеб и мобилна разработка
Разработване на цифрови платформи
Придобиване на нови умения, свързани с проектиране и разработка на дигитални платформи и мобилни приложения: Проектиране и разработка на уеб платформа, Мобилно приложение.
Наративни модели
Мултимедиен мениджмънт/Мултисензорни наративни модели
Дигиталните иновации произлизат от творчеството и използването на мултисензорни наративни модели: дизайн на аудиовизуално излъчване, потапящи се среди.
Управление на проекти
Управлявайте работните процеси
Ефективното управление на процесите и работните процеси е незаменима предпоставка за успеха на всеки дигитален проект. Последният колективен дипломен проект е възможност за експериментиране и използване както на теоретичните, така и на практическите концепции и опит в курса: Управление на проекти и Agile методология и разработване на теза.
Как е устроен капитана?
Магистърът по дигитален маркетинг и управление на комуникациите е редовен курс по английски език с продължителност десет месеца. Основната цел е да се предоставят на участниците необходимите умения за управление и управление на проекти по съзнателен и ефективен начин в професионална среда, характеризираща се със значителна сложност, силна корелация на включените компоненти и много висока скорост на промяна. Магистърът се фокусира върху конкретната практика на всеки отделен инструмент или методология в различните налични области на приложение: медии, маркетинг (R&D, дизайн, реклама), образователни и развлекателни.
Академични политики
Магистърът се предава чрез лекции и семинари от понеделник до събота, с възможност за теренна работа или лекции в неделя. Присъствието е задължително. Активното участие в курсовата работа е както очаквано, така и основно за успешното завършване на програмата. Всички задачи и проекти трябва да бъдат доставени в определения срок. Завършването на магистърската степен зависи от проекта за финална дипломна работа, който ще бъде представен от студента на комисия за оценка. През цялата учебна година IAAD . ще организира посещения на фирми, изложби и музеи, специални семинари, както и срещи със съответните професионалисти. Всички тези събития са задължителни и транспортните и входните такси не са включени в обучението по курса.
Теза
Окончателната теза е реален проект, разработен в сътрудничество с партньорска компания в индустрията. Процесът на проектиране се изпълнява от първоначални брифинги до текущи срещи и дискусии и окончателно представяне и оценка на проекта с Партньорската компания и академичния панел. Предишен пример за дипломния проект беше разработен с ARTUR srl - Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Работа по проекти и стаж
Студентите могат да избират между завършване на индивидуален проект (работа по проекта) или 300-часов стаж/чиракуване. Проектът ще бъде разработен от една от основните теми на обучение с инструктор/професионалист, който ще възложи кратката информация и ще проследи напредъка на студентите във фазата на изследване и проектиране, както и финалната презентация.
Кариерно обслужване
IAAD., предоставя на студентите уникален достъп до компании и професионалисти от индустрията поради интегрирането на индустрията и образованието като основа на IAAD ., магистър. IAAD . е обмен между нуждите на партньорите от индустрията и IAAD ., завършилите, тъй като услугата за кариера работи в полза и на двете.
Приемане
Учебен план
Какви са учебните дисциплини?
ISDC/05 Съобщаване на сложни събития
Дигитално управление на кризи
Комуникационните кризи, в една взаимосвързана и прозрачна екосистема като дигиталната, са потенциално вредно явление за най-важния нематериален актив на всяка организация; репутация. Този курс въвежда психологическата и социална динамика, лежаща в основата на еволюцията на кризата, разглеждайки техниките за превенция, стратегическо и тактическо изместване, методи и инструменти за управление и ограничаване, както и техники за устойчивост и възстановяване, актуални инструменти за измерване и оценка щетите, разходите и ефективността на контрамерките.
ISDC/02 Комуникационни инструменти и техники
Социални медии и управление на съдържанието
Появата на цифровите технологии принуди търговията да се адаптира и да комуникира информация чрез социални мрежи, уебсайтове, корпоративни блогове като точка за присъствие (PoP), директен комуникационен портал между компанията и целевата аудитория. Тези инструменти, които се разглеждат главно като средство за информация, имат също толкова важна роля в изграждането на взаимоотношения и репутация между организациите и заинтересованите страни. Замисляне и внедряване на правилното съдържание, което да се излъчва чрез тези платформи, създаване и управление на „разговори“, ангажиране на техните „общности“, създаване на ефективно разказване на истории, предвиждане, прогнозиране и управление на критични проблеми, определяне и постигане на ефективност и възвръщаемост на инвестициите (ROI) изискват много специфични умения, които са в центъра на този курс.
ISDC/07 Въведение в компютърните науки
Основи на компютърните науки
Към темата се подхожда като към наука, а не към различни технологии. Основни концепции като математическа логика и съхранение и манипулиране на информация са подчертани, както и преглед на програмирането, като се използва Scratch, който е език за програмиране, използван в интерактивни истории, игри и анимация. Използва се използването на „учи чрез игра“. Студентите ще сравняват и контрастират Scratch с класическите езици за програмиране (напр. JavaScript), за да разберат разликите между двете. Тази цел тук е да не позволи на техническите аспекти и ограничения да спрат ученика да използва общ език с програмистите, както и да развие вкус и талант за програмиране.
ISSE/01 Маркетинг
Нови медии и модели за дигитален маркетинг
Цялостното разбиране на основните принципи и стратегии на класическия и дигитален маркетинг е от първостепенно значение за работата в и с комуникацията днес и в бъдеще. Курсът предоставя на участниците както изчерпателен преглед на основите на класическия маркетинг, така и актуален поглед върху техниките за дигитален маркетинг. Основните теми включват преглед на съвременния маркетинг и социология, изграждане на марка, сегментиране, основни маркетингови оперативни модели: 4P и 4C, техники за дигитален маркетинг, вирусен маркетинг, маркетинг на шум, маркетинг в реално време (RTM), мобилен маркетинг и основен дигитален маркетинг показатели: Google Analytics, Facebook Insights, разпространение на ниши, биокапитализъм, широко разпространено управление.
ISDC/04 Мултимедийни езици и приложения
Цифрови интерфейси
Взаимодействието човек-машина е връзката между човешкия потребител и техния „механичен“ двойник, който обикновено е компютър или цифрова платформа, но също така може да бъде хладилник, телевизор или микровълнова фурна. Потребителското изживяване е нова и развиваща се дисциплина, но вече добре дефинирана от стандартизирани инструменти и методологии и примери като Cooper и Norman, които са едновременно полезни и интересни. Този модул ще подчертае:
- Стойността на визуалния език и повествованието;
- Придобиване на чувствителност за наблюдение и разбиране на взаимодействието човек-компютър (HCI);
- Придобиването на основни инструменти, езици и умения, които позволяват взаимодействие с всички играчи, участващи в създаването на дигитални инструменти: изследовател, дизайнер, графичен и визуален дизайнер, маркетолог, разработчик.
ISME/01 Методология на проектиране
Управление на проекти – Agile
Agility е сложен предмет, който често се разглежда като противоположност на традиционните методологии за управление на проекти, но вместо това трябва да се възприема като алтернатива, която отговаря на специфични бизнес и организационни нужди. Основни цели и теми: разбиране на контекста, в който Agility е най-ефективен и успешно използван; основите на гъвкавото мислене и неговите основни оперативни процедури, за да могат студентите самостоятелно и уверено да прилагат тези модели. Agility се въвежда като се започне с принципите и ценностите на Agile, неговия стратегически и концептуален анализ и накрая до оперативните и внедрителни методи, вдъхновени от Agile концепциите. В същото време се изследват възможните приложения на използването на Agility в контекста, в който работят студентите и тяхната бъдеща заетост; също така да се интересуват от основните характеристики на „Agile лидера“ и работата в екип. Подходът към гъвкавия контекст е проектиран по такъв начин, че да включва студентите чрез упражнения и семинари, които характеризират целия курс.
ISDC/04 Мултимедийни езици и приложения
Дизайн и разработка на уеб платформи
При работа в уеб средата има разлика между дизайн и програмиране, но тя не е толкова ясна, колкото съществува, например между графичния дизайн на хартиена публикация и техния типографски печат. Ето защо уеб дизайнерът не трябва да бъде програмист, но не може да избегне основна основа и разбиране за това как работят езиците за програмиране. Студентите ще се научат как да разработват и проектират уеб платформа, от телена рамка до HTML. Целта е да им предоставим основите на процеса на проектиране, да научат как да ръководят екип за разработка и да разберат основите и ограниченията на HTML/CSS програмирането. Темите включват въведение в уеб и интернет платформи, UX/UI основи и истории на случаи, основи на дизайна, ориентиран към потребителя, UX/UI дизайн и софтуер за прототипиране, HTML/CSS база и примери.
ISDC/04 Мултимедийни приложения
Мобилни приложения
Мобилните приложения са ключът към успеха на дигиталните услуги. Мобилната среда е изключително динамична и заинтересованите страни трябва да са запознати със спецификата като hw/sw активи, текущото състояние на новите възможности за развитие, методологиите за разработка и инструментите, необходими за доставка и поддръжка на приложението. Обхванатите теми включват устройства и приложения, изграждане на кабелна рамка и прототипи на хартия, ОС: Android, iOS, хибридно и уеб приложение, система за проектиране, UI дизайн, взаимодействие и анимация, еволюцията на приложението.
ISDC/04 Дигитално производство
Дизайн на аудиовизуално излъчване
Учениците ще се научат как да пишат, произвеждат и разпространяват история за екрана. От задълбочен анализ на историята на киното и филмовата естетика учениците ще проучат защо човешкият мозък обработва изображението много по-бързо от текста и защо предпочитаме информацията, пакетирана като истории. Студентите ще развият основни умения за визуално разказване на истории, създаване на наративни структури, рамки на значение за героите и технически аспекти, свързани с жанра. В тази среда студентите са предизвикани (и наблюдавани) от преподаватели да разберат кои са елементите - от предпродукция до постпродукция - които трябва да бъдат взети предвид, за да се развие идея в аудиовизуален формат.
ISDC/02 Техники за писане на медии
Редактиране на съдържание
Този курс обхваща основните концепции за създаване (стратегия на съдържанието), писане (писване на съдържание), управление (управление на съдържанието), подбор (куриране на съдържанието), адаптиране и локализация на съдържание онлайн, в мрежата и социалните медии: дисциплини, които се отнасят до макротемата на редактиране на съдържание, която е предмет на курса. Илюстрирани са най-добрите практики за писане за онлайн медии, като се обръща особено внимание на социалните медии, най-използвани от индустрията (Facebook, Instagram и Twitter), с акцент върху най-новите (Instagram и Facebook Stories), използването на социално писане (Medium, Watt подложка), създаване на съдържание за директен маркетинг (DEM, бюлетин, SMS), както и за спонсорство в социалните медии (Facebook и Instagram реклами, спонсорирани туитове и хештагове). Често използване на казуси, практически упражнения и възлагане на групови проекти. Съдържанието ще се оценява чрез платформите за анализ (Social Media Insight, Google Analytics), Анализ на настроенията и Управление на общността.
ISDC/07 Мултимедийни компютърни техники
Онтология
Фокусира се върху моделирането и решаването на проблеми в компютърните науки, по отношение на представянето на знанието и проектирането и инженерството на онтологии. Задълбочено изследване ще бъде направено на формални системи и представителни езици, езици на алгоритми и кодиране, формална логика, изчислителни онтологии и семантична мрежа, проектиране и инженеринг на онтологията.
ISDC/04 Мултимедиен дизайн
Потапящи среди
Продължаващият растеж на „потапящата комуникация“ вече е нещо обичайно и предлага неограничен растеж и развитие за виртуализация на реалността / виртуалната реалност. Контексти за обучение, диагностични инструменти, аеронавигация и автомобилна симулация, както и инструменти за идентифициране на нефтени находища. Целият производствен процес за потапящи приложения ще бъде обхванат, включително концепция, управление на проекти, 3D моделиране и технология за публично показване.
ISDC/07 Мултимедийни компютърни техники
Дигитални мрежи – SEO
Компютърните науки обикновено се подхождат от най-познатите и видими характеристики - програмиране, което позволява функционирането на цифрови приложения и взаимодействие човек-машина, които са разрешени от езика за програмиране. Вместо да се доближава до компютърните науки от разработването на приложения, този курс започва с предпоставката, че ако компютърните услуги могат да се използват от хора (клиенти) дори на голямо разстояние от машината, на която се намират (сървър), това става възможно благодарение на компютърните мрежи (цифрови мрежи). В първата част на курса илюстрацията на основните характеристики на цифровите мрежи като архитектура клиент-сървър, различни типове протоколи, система за имена на домейни (DNS), изброяване на портове, както и наблюдение на функционалността на инструментите в програми като Wireshark. Втората част на курса се фокусира върху техниките за оптимизация за търсачки (SEO). Днес всички (или почти) компании и организации използват множество цифрови платформи (уебсайт, мобилно приложение и др.). Това е необходимо, но не е достатъчно за сплотен дигитален маркетинг. Истинското предизвикателство, където се срещат най-фините и гениални умове на планетата, е да се осигури правилното позициониране и следователно отлична видимост в търсачките (SEO). Елементи като плътност на ключовите думи, оптимизация на скоростта, SEO One Page, семантично маркиране, анализи и Google ADV кампании, както и други важни техники са представени като гарант за правилно ниво на оптимизация.
ISME/01 Елементи на дизайна
Разработване на дипломна работа
Този курс обединява всички елементи, необходими за подготовка на проект за цифрова комуникация, където студентите ще използват сценарий от реалния свят в сътрудничество с партньорска компания. Проектът се изпълнява по стандартни техники на процеса на проектиране. Първоначалният брифинг на партньорската компания и последващите срещи разработват солидно проектно предложение, което след това ще адресира функционалните, техническите, комуникативните и семантичните елементи, които трябва да бъдат удовлетворени при предоставянето на интегриран комуникационен проект, разработен с помощта на нови медии.
Галерия
Стипендии и финансиране
IAAD., предлага 5 стипендии, които да се разпределят на кандидатите според учебната програма и оценка на портфолиото. Наличните стипендии са:
- 1 на стойност 100% от таксата за обучение
- 2 на стойност 50% от таксата за обучение
- 2 на стойност 20% от таксата за обучение
Стипендиите ще бъдат присъждани по критерии за заслуги от борд, избран от Дирекцията и от Главния координатор.
- Портфолио
- Тип степен и трудов опит
- Мотивационно писмо
Кандидатите, преминали предварителен подбор, ще бъдат поканени на интервю в централния офис или по Skype. В случай на изравнени кандидати, IAAD ., може да реши да раздели назначената стипендия. Заявленията могат да се изпращат по електронна поща или по традиционна поща на адрес: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Италия.
Идеални студенти
Кой е идеалният студент от магистърската програма по дигитален маркетинг и комуникационен мениджмънт?
Магистърът по дигитален маркетинг и комуникационен мениджмънт е:
- любопитен и надарен със солидни общи познания, особено в областта на историята на изкуството, съвременното изкуство, кинематографията, психологията, социологията, литературата и др.
- притежават бакалавърска степен или еквивалент
- владеене на поне две приложения на Adobe Creative Cloud или еквивалент
- в състояние да гарантира гъвкавост, максимална ангажираност и постоянно присъствие на уроците.
Кариерни възможности
- Учен по данни