Магистър по дигитално разказване: Игра и културно наследство
University of Skövde
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Norrmalm, Швеция
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
1 година
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
SEK 135 000 / per year *
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
02 Sep 2024
* общо такса за обучение
Представление
В дигиталната програма за дигитален разказ: Игра и културно наследство ще създадете разкази и ще научите как те могат да бъдат интегрирани в компютърни игри и други нови цифрови медии, особено в контекста на културното наследство. След приключване на програмата ще придобиете знания, които ще ви позволят да работите в широк кръг професии, както и да осигурите основа за по-нататъшни проучвания на по-високо ниво.
Магистърската програма започва през есенния семестър. Предлага се в една учебна година (два семестъра).
В началото на програмата ще имате добри възможности да установите контакт с външен клиент. Този клиент може да бъде под формата на компания за игри, изследователски проект или публичен орган (например местна, регионална или национална организация, работеща с културно наследство). Всички курсове в учебната програма могат по-късно да бъдат включени в проект, който ще се провежда в сътрудничество с една и съща външна страна. Ако вече трябва да сте започнали проект за игри заедно с други ученици, можете да включите това в учебната програма.
Фокусът на вашите изследвания
Програмата започва с творчески проект, който в идеалния случай се провежда в сътрудничество с външен клиент, и курс „Академични перспективи за дигитално разказване и трансмедия“. Успоредно с този проект ще изучавате курса „Разкази в новите медии като област на изследване“, където ще научите повече за съответните теории в тази изследователска област.
Последният курс на есенния семестър е „Идентифициране на академичен проблем в производството в нови медии“, където ще изведете работата си на следващото ниво. Работейки във вашата област на специализация, вие ще извършите анализ на нуждите и ще създадете прототип в съответствие с желанията на клиента. Клиентът е или действителен, или фиктивен клиент, в зависимост от вида проект, който сте избрали да работите.
В дипломния проект на пролетния семестър ще продължите да придобивате по-задълбочени познания по теория и методология - в идеалния случай в рамките на проекта и специализацията, започнахте през есенния семестър.
Подходяща ли е тази програма за мен?
Дигитален разказ: Играта и културното наследство са подходящи за студенти с образователен или професионален опит в областта на развитието на компютърни игри, дизайн на игри, науката за игри и медии или други подобни. Най-важното внимание е, че се интересувате как игрите могат да популяризират културното наследство и да ги съобщават на нова публика и поколения. Също така е полезно, ако имате автономен подход и сте отворени за обсъждане на нови идеи.
След завършване на обучението си
След успешното завършване на обучението ви ще можете да работите с разказ в различни форми в игровата индустрия или в други нови форми на дигитални медии. Академичната квалификация за напреднали нива ви дава уменията да навлизате в нарастващ пазар и да допринасяте за иновации в рамките на новите цифрови технологии и новите бизнес възможности.
Тази програма ви дава магистърска степен по специалност „Медия, естетика и разказ“ и може да се комбинира с други напреднали проучвания в областта на развитието на компютърни игри в University of Skövde . Има и възможност да продължите обучението си за допълнителна година, за да придобиете магистърска степен по информационни технологии.
Изследвания в тази област
Изследванията в тази област се провеждат в University of Skövde .
Pixabay / Pexels
Изисквания за прием
За да отговаряте на изискванията за програмата, бакалавърска степен (еквивалентна на шведска бакалавърска степен) с основна роля в медиите, естетиката и разказа или в проучвания на компютърни игри или други подобни.
Допълнително изискване е доказателство за умения по английски еквивалент на проучвания в горната степен на средното образование в Швеция, известни като курс по английски 6 / курс английски B. Това обикновено се демонстрира чрез международно признат тест, например IELTS или TOEFL или еквивалент.
Приемане
Галерия
Идеални студенти
Тази програма подходяща ли е за мен?
Цифров разказ: Game and Cultural Heritage е подходящ за ученици с образователен или професионален опит в областта на разработката на компютърни игри, дизайна на игри, науката за игри и медиите или подобни. Най-важното съображение е, че сте любопитни как игрите могат да популяризират културното наследство и да го предадат на нова публика и поколения. Също така е полезно, ако имате автономен подход и сте отворени за обсъждане на нови идеи.
Кариерни възможности
След завършване на обучението си
След успешното завършване на обучението си ще можете да работите с разказ в различни форми в игровата индустрия или в други нови форми на дигитални медии. Академичната квалификация на напреднало ниво ви дава уменията да навлезете в разрастващ се пазар и да допринесете за иновациите в рамките на новите цифрови технологии и нови бизнес възможности.
Тази програма ви дава магистърска степен по темата Медия, естетика и разказване и може да се комбинира с други напреднали изследвания в областта на разработката на компютърни игри в университета в Сковде. Има и възможност да продължите обучението си още една година, за да получите магистърска степен по информационни технологии.