Търсене на магистратури по Компютърни изкуства

Научете повече за магистратури по Компютърни изкуства тук!

Компютърни изкуства

Master-ниво проучвания включват специализирано проучване в областта на научните изследвания, или за регион на професионална практика. Печелите магистърска степен показва по-високо ниво на владеене на предмета. Печелите магистърска степен може да отнеме от една година до три или четири години. Преди да завърша, обикновено трябва да пишат и защитават тезата, дълга хартия, която е кулминацията на специализираната си изследвания.

С броя на компютрите там идва търсенето на работата на художници, които могат да ги използват, и по този начин една степен по компютърни изкуства е отличен избор за цифрово мислещи творчески личности.

Магистратури Компютърни изкуства. Научете информация за магистратури по Компютърни изкуства, спестете време, контактирайте университети директно! Магистратура Компютърни изкуства

Научете повече

Магистър (MA) дизайн на околната среда

Ravensbourne
Campus Редовна форма Задочна/вечерна форма 1 - 2  August 2017 Великобритания London + още 1

The Ravensbourne MA Environment дизайн разследва пространствен дизайн в реално виртуални, и макро-микро своите мащаби. [+]

. The Ravensbourne MA Environment Design разследва пространствен дизайн в реално виртуални, и макро-микро своите мащаби. Обхващайки интериор, архитектура, градове и естествени среди програмата анализира поредица от различни гледни точки, на теория и практика, от изкуството, науката и технологиите към разбиране на културната устойчивост. Systems - Всяка година Курсът има за цел да произвежда нови изследвания, които се форуърдни въпроси, присъщи на модерността. В момента се фокусира върху естествените екологични системи (земетресения, тектонични плочи, делти и брегове), (пре) строителния бранш и войната, cosmographies и култури на Outerspace и био-технологични материали; курса ви насърчава да изследва собствената си област на научни изследвания и практика. Technologies - Околната среда Design работи с мултидисциплинарен екип, където обменът на знания е една от основните точки, за да се съсредоточат. От: прилаганите технологии, визуални ефекти, интерактивни цифрови медии, движеща се картина, комуникационен дизайн и мода, програмата има за цел да се мобилизират студентите с методи и техники от различни гледни точки възприемат нови възможности, предлагани от новите технологии и творческите процеси, участващи в проектирането. Моделиране и симулация - С ръце на обучение в използването на научните инструменти и изчислителни инструменти, Ravensbourne ви предлага с пълен достъп до цифрови съоръжения за цифрови изображения и създаване на прототипи; където ще можете да експериментирате и иновации посредством технически, потребителски и взаимодействие семинари, основани на стратегиите, използвани от водещи специалисти в областта. Ще бъдат насърчавани да се занимават с модерни практики в глобален контекст и опознаването на приликите и основните разлики и акценти от различни центрове по целия свят... [-]

магистърска степен по компютърни науки (МКЦ)

Tecnológico de Monterrey
Campus Редовна форма July 2018 Мексико Zapopan

Завършилият на Учителя по компютърни науки може да прехвърли решения, специфични за концепции или общи проблеми методологии и прилагат общи понятия изчислителни към конкретната решаване на проблеми, възникнали в бизнеса и научните изследвания, и може да изпълнява по-късно, ако е необходимо , обучение на докторанти в областта на компютърните науки. [+]

описание Технологии, свързани с компютърните науки, се променят много бързо: налице е разпространението на продукти и двата софтуера и хардуера, в резултат на нови теории, методи и техники. Това развитие носи резултати в размер на излизане от употреба във високата зона води до значително търсене на човешки ресурси от три основни области: Специалисти в производствения сектор Преподаватели с познания обновяват Научни изследвания и технологично развитие Програмата Завършил е професионалист, който не само може да следва бързото технологичния напредък, но също така допринася с иновативни предложения в областта на компютърните науки и по този начин да се отговори на големите предизвикателства на днешния свят. Завършилият на Магистър по компютърни науки можете да прехвърлите решения, специфични за концепции или общи проблеми методологии и прилагат общи понятия изчислителни към конкретната решаване на проблеми, възникнали в бизнеса и научните изследвания, а след това може да се извърши, ако е необходимо, докторантура в областта на компютърните науки. Специалност област Софтуерни технологии Графика и анимация интелигентни системи компютърна графика и анимация Мрежи и компютърна сигурност Целта на курса Учителят по компютърни науки има за цел: Бъдете успешни компютърни науки специалисти могат да допринесат за проблемите на производствената среда и / или изследвания разтвор. Разработване на специалисти способни да работят ефективно и в сътрудничество в мултидисциплинарни групи работят. Влакови лидери действат като агенти на промяната в тяхната сфера на работа. Форма иновативни специалисти и предприемачи, способни да генерират патенти, продукти и технологични компании. Разработване талант способен да се адаптира към технологичните и методологически промени в компютърните науки.... [-]

12 месеца на пълен работен ден - компютърна анимация, визуални ефекти и игра дизайн

Think Tank Training Centre
Campus Редовна форма February 2018 Канада North Vancouver

В компютърна анимация, визуални ефекти и игра при изготвянето на програмите в Помислете Учебен център Tank е интензивна едногодишна програма, която е специализирана в най-новите софтуерни, техники и технологии, за да се погрижат за нуждите на сегашните филмови, телевизионни и игрални индустрии. [+]

. На Компютърна анимация, визуални ефекти и програмата Game Design в Помислете Учебен център Tank в Северен Ванкувър, Канада е интензивен едногодишен курс, който се специализира в най-новите софтуерни, техники и технологии, и се грижи за нуждите на филмови, телевизионни и игрални индустрии. Тя се състои от уважавани професионалисти като инструктори, преподаващи по текущата учебна програма, програма за менторство, и малки размери клас с широки ръце на обучение. Програмата е разделена на три 15 седмица семестъра, с курс интеграция да позволи задания да се припокриват и да подкрепят един друг. Диплома в Компютърна анимация, визуални ефекти и игра дизайн ще бъдат наградени при успешно завършване на изискванията на програмата и демо макарата. Student Препоръки "Think Tank е специално училище. Бях нает от BioWare, след като те видя ми демо макара, и аз накрая побеждавайки няколко други висши момчета за позицията. " Shawn Kassian, BioWare (Околна среда Artist) "Да бъдеш студент в Think Tank ме накара да се чувствам като аз бях в ексклузивно училище за художници, които искат да се постигне най-висок стандарт в създаването CG." Адар Бронщайн, ICON Creative Studio (Senior 3D моделиране и текстуриране Artist) "Това беше наистина повече от едно семейство от училище. Големите, поддържащи хора, които са винаги там, за да помогне, ако има проблеми с нищо, и също са посветени на виждайки ме успее. " Лиам Джоунс, MPC (Technical Animator) "Училището не само се грижи за моя успех, но също така направи всичко по силите си, за да се уверите, имах инструменти и умения, необходими... [-]

господар на анимация и визуализация

University of Technology Sydney
Campus Редовна форма January 2018 Австралия Sydney

Най-UTS Учителя на анимация и визуализация е разработена в партньорство с Animal Logic и се предлага чрез Logic академия UTS животните. Курсът се развива сътрудничество за решаване на проблеми умения и опит чрез творчески и технически съвместна работа в специално изградена студио с реалния свят производство работни структури и творчески и технически проекти, под ръководството и Менторството на лекари и творчески лидери от индустрията, включително Logic животните. [+]

Курсът дава предизвикателства и възможности, които насърчават проучванията и умения за изграждане на целия спектър от роли в цифров производство, анимация, визуални ефекти и нововъзникващи визуализация дисциплини. Съвместна работа практики ръководят разработването на силни компетенции в критично мислене, решаване на проблеми, дизайн мислене и ефективна комуникация в производствена среда. Завършилите могат да работят продуктивно и ефективно в професионална среда на работното място.... [-]


майстор в Мрежата за развитие

East London University
Campus Редовна форма February 2018 Южноафриканска Република East London

Няколко нововъведения са оказали влияние върху света на бизнеса, колкото интернет и цифрова обмена на информация и търговия. Поддържането на бизнес уеб сайтове, от интранет на глобално достъпни сайтове, изисква хората, които могат да поддържат информация на всеки сайт, който е текущ и сигурен. [+]

. Няколко нововъведения са оказали влияние върху света на бизнеса, колкото интернет и цифрова обмена на информация и търговия. Поддържането на бизнес уеб сайтове, от интранет на глобално достъпни сайтове, изисква хората, които могат да поддържат информация на всеки сайт, който е текущ и сигурен. Това следдипломна магистърска програма ще ви подготви за позиция в уеб развитие. Тази сравнително нова степен бе формиран от работодателите изразяват нуждата им от служители с web-умения за развитие: управление на бази данни, компютърни мрежи, информационна сигурност, уеб приложения и т.н. Тази програма е съобразена с отговори на това търсене чрез балансиране фундаментални области на разбиране и решаване на проблеми с акцент върху уеб-центриран технологии. Нашите възпитаници са непосредствено продуктивни и адаптивни като програмисти, уеб разработчици, разработчици на софтуер, софтуерни архитекти, уеб разработчиците на приложения. Като уеб разработчик, може да се работи по един екип, който разработва уеб сайтове и уеб приложения. Образование, което подчертава, уеб програмиране може да ви помогне да развият знания и умения за използване на скриптове, графични инструменти за проектиране и разработване уеб сайтове и приложения, и да поддържа и актуализира интернет страници. Ако сте организирани и може да работи добре с другите, може би искате да преследва кариера в уеб разработки. Потенциал заетост включва: PERL и CGI програмиране Техник Web Application Developer HTML програмист Website Designer база данни Техник Това пълно работно време програмата ще ви постави за работа с проекти и практически задачи се въртят около следните 3 области на експертиза в реално Световната група. База данни Архитектура и... [-]

Магистър по визуални изкуства

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus Редовна форма October 2017 Ливан Jounieh

Проучванията при визуални и сценични изкуства се базират на проучване, компетентност и постепенното задълбочаване на знанията, както и за задълбочаване и продължаващата еволюция на живот. Тази програма не може да се счита за академично без подкрепата на редовни и прилежен практичен и рефлексивен участие на студентите. [+]

Проучванията при визуални и сценични изкуства се базират на проучване, компетентност и постепенното задълбочаване на знанията, както и за задълбочаване и продължаващата еволюция на живот. Тази програма не може да се счита за академично без подкрепата на редовни и прилежен практичен и рефлексивен участие на студентите. Програми са установени в съответствие с международната система на американските кредити. През Бакалавърския проучвания (BA), програмата се фокусира върху специализирано обучение в избраната от студенти опция. Притежаването на технически, теоретични и артистични умения им дава възможност да професионално реализират проекти, които ще доведат до самостоятелното поведение на художествени и търговски поръчки. В края на степента бакалавър, студентите да подобрят и разширят своите умения в областта на специализацията си, благодарение на напредналите курсове и набор от управление, организация и бизнес техники, полезни за успеха на своите висши проекти. Тези умения и техники се очаква да активирате придобитите знания, в подготовка за академична и професионална интеграция. Курсове на Катедрата по визуални и сценични изкуства се предлагат единствено в основния корпус на Kaslik. Магистър по изобразително изкуство (36 кредита - 2 години) Audiovisual: Мултимедия Audiovisual: Arts Video Кино Телевизия ФОТОГРАФИЯ Възможности за работа Потенциалните възможности за работа са открити в професионалните сектори на производството на изображението, въз основа на изпълнението на проекти в областта на аудио-визуална, кино-, телевизор, фотография, кино и мултимедия. Телевизионните канали или дъщерни производствени фирми Филмова продукция фирми Изработване на филми и документални филми Уеб дизайн и производствени фирми анимация 2D и 3D Търговски фотографски производствени фирми Вестници Продажби и бизнес отношения в областта... [-]

майстор в уеб дизайн

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus Редовна форма March 2018 Италия Milan

Разбира The Design Web Учителя се състои от уроци теория, семинари и курсове за уеб дизайн. Техническото обучение предлага XTML, CSS дизайн, Dreamweaver, проектиране на движение ... [+]

Магистратура по уеб дизайн

 

Разбира The Design Web Учителя се състои от уроци теория, семинари и курсове за уеб дизайн. Техническото обучение предлага XTML, CSS дизайн, Dreamweaver, дизайн движение, светкавица и Photoshop класове. По този начин учениците ще придобият професионални умения, съчетани с методическа осъзнаване на целия процес на проектиране.

 

 

СРОК

Учителят в Web д Multimedia Design трае една година (от октомври до декември, с лятна почивка през август) .Има ще бъде минимум 20 часа от часа седмично. Присъствието е задължително и на пълен работен ден.... [-]


опит в цифровата анимация

Universidad Autónoma de Guadalajara
Campus Редовна форма July 2018 Мексико Guadalajara

Подгответе професионалисти в дигитална анимация, способни да дадат базирани и иновационни проблеми графичен комуникация чрез планиране решение, производство и маркетинг на продукти и услуги, конкурентни анимация на национално и международно ниво с високи етични и хуманист смисъл. [+]

Проучване на майсторите в Digital Animation UAG програма Цел Подгответе професионалисти в дигитална анимация, способни да дадат базирани и иновационни проблеми графичен комуникация чрез планиране решение, производство и маркетинг на продукти и услуги, конкурентни анимация на национално и международно ниво с високи етични и хуманист смисъл. Конкурентни предимства Това е първият завършил програмата в анимацията, в допълнение към развитието на уменията на генериране на триизмерни модели, цифрово, включва размерите на планиране и маркетинг. То е включено програма, като се има предвид вашия профил вход към свързани Графичен дизайн професии, като архитектура, промишлен дизайн, инженеринг, интериорен дизайн и комуникация, наред с другите. Тази стратегия има за цел да направи анимация, интегриран инструмент профил. Нашите преподаватели с научни степени на магистърска и докторска степен, както и да бъдат обучени в преподаването анимация, упражняват професията си, така, че водещата студенти в тяхното обучение и интеграция с професионалната среда. Дизайнът на учебната програма може да избере да се проучи нивото на специалност или завършили проучванията, докато майсторите, постигане получи заглавие и професионален сертификат и в двата случая. Връзката с CIPAE (разузнавателен център за подкрепа на предприемачите) на Организацията на UAG, съветник в инкубацията и развитието на анимацията фирми според професионалния профил. Заявител на профил Те се разглеждат като потенциални кандидати възпитаници на степента на свързаните с графичен дизайн, Промишлен дизайн, архитектура, интериорен дизайн и озеленяване, строителство, индустриален инженеринг и кариери, които са в областта на цифровата анимация възможност за увеличаване на професионалните силни те са вече тяхна, за студент обучение, която ги поддържа. Те... [-]

магистърска степен по мултимедия създаване

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus Редовна форма September 2017 Испания Barcelona

Учителят в Мултимедия Създаване (MCM) се фокусира върху три дисциплини: трансмедиен (Narativa, сериозните игри и Gamification), Взаимодействие (HCI, свободни хора-обекти) и забавление (такелаж, улавяне на движение). студентът познанията, необходими за създаване на мултимедийни проекти от Осигурени са тези перспективи. [+]

. The Магистър по Мултимедия Създаване (MCM) Тя се фокусира върху три дисциплини: трансмедиен (Narativa, сериозните игри и Gamification), Взаимодействие (HCI, свободни хора-обекти) и забавление (такелаж, улавяне на движение). студентът познанията, необходими за създаване на мултимедийни проекти от Осигурени са тези перспективи. Експерти дялове: трансмедиен анимация взаимодействие ТЕХНОЛОГИИ В МСМ Технологията е в центъра на мултимедийно творчество. Apps, интерактивни инсталации, сензори, естествено взаимодействие ... В идеите MCM се концептуализира и материализирани в начина, по който е най-подходящо да се създаде едно незабравимо преживяване. Методология МСМ се основава на философията на "преживяване Мултимедия" и "учене чрез правене", т.е. можете да научите като се правят практики. Всички курсове се основават на изпълнението на проектите, които се прилагат на практика придобитите знания. интерактивно обучение Cross-дисциплина: мултидисциплинарни работни групи Изпълнение на сериозните игри като катализатори на знания основава на откритието, в действителния живот опит и проекта Действителни параметри гъвкава разработка и управление на инструменти Програмата се преподава в един модулна и гъвкава пространство, медиите Dome Сътрудничество с фирми споделено методология с технологичен център на развлеченията Какво искаш да се подготвим? Изправени пред създаването на всеки продукт или интерактивна услуга, независимо от размера му и неговия период на приложение. Осигуряване на глобалното познание на мултимедийно съдържание (творчество, скрипт, потребителски опит, дизайн, технология, съдържание и управление), за да се осигурят необходимите бази, които позволяват създаването и разказ подходящи идеи, започващи дизайн, насочени към крайния потребител, на изпълнение и архитектура на информацията участва и най-подходящият механизъм за управление. Ученикът, в края, да могат да общуват, независимо от... [-]

Магистър по изящни изкуства в дигиталните изкуства

DigiPen Institute of Technology
Campus Редовна форма Задочна/вечерна форма 2 - 4  September 2017 Съединени Американски Щати Redmond + още 1

Насочена към професионални художници и кандидати с бакалавърска степен по изкуство или сродна област, тази програма съчетава принципи изящните изкуства, включително и силен акцент върху фигурата графика, скулптура [+]

Насочена към професионални художници и кандидати с бакалавърска степен по изкуство или сродна област, тази програма съчетава принципи изящните изкуства, включително и силен акцент върху фигурата рисуване, скулптура, както и история на изкуството, с практически подход към производството студио на изобразителното изкуство, която помага на студентите да развият както личното си умение и художествено глас. Пълен работен ден и Опции на непълно работно време Студентите имат възможност за записване в програмата на пълно работно време в продължение на две години или записване на непълно работно време и разпространение на курса им натоварване в продължение на четири години. Admissions Информация Кандидатите на капитана на изящните изкуства в програма Дигитални изкуства трябва да имат опит в следните области: рисунка, фигура рисуване, история на изкуството, състав, 3D моделиране, анимация, скулптура, теорията на цветовете, както и цифрова живопис. Кандидатите трябва също да предоставят изкуство портфейл от 15 до 20 проби от произведения на изкуството, за да се счита за допускане. Темите, включени По времето, когато те завършат, студенти по програмата MFA ще притежават следните квалификации: - Обширна 3D производствен опит, включително и възможността да се използва най-новата 2D и 3D графични приложения в индустрията, както и традиционни умения изобразително изкуство, като например рисуване , скулптуриране, и живопис. - Дълбоко разбиране на творческия процес и производство графики газопровода 3D, включително възможността за управление на проекти от мозъчна атака за завършване. - Силни изследователски умения, особено когато се отнасят до историята на изкуството, дизайн на героите препратки, и анатомия. - Специализация в моделирането, скулптура, или характер... [-]

майстор в анимация и визуални ефекти

Academy of Art University
Campus or Online Редовна форма 2 - 3  September 2017 Съединени Американски Щати San Francisco

Министерството на външните работи в анимация и визуални ефекти програма се фокусира върху развитието на умения в една от многото области на компетентност в рамките на анимация и визуални ефекти индустрия. Програмата обучава студенти във всички аспекти на анимация и визуални ефекти, от мисли за пост-продукция. [+]

. The МВнР в анимация и визуални ефекти програма се фокусира върху развитието на умения в една от многото области на компетентност в рамките на анимация и визуални ефекти индустрия. Програмата обучава студенти във всички аспекти на анимация и визуални ефекти, от мисли за пост-продукция. Комуникационни, сътрудничество и управление на времето умения са подчертани по време на програмата, за да се гарантира, завършили са аклиматизират към интензивна професионална култура, която ги очаква. МВнР Анимация & Visual Effects Unit Изисквания Основни 27 единици Режисьор Study 18 единици Абитуриент либерални изкуства 12 единици Electives * 6 единици ОБЩО 63 единици * за одобрение директор МВнР Анимация и Визуални ефекти степен с изискванията Успешното завършване на Final Thesis Project Минимална 2.0 кумулативна GPA Минимална степен на C във всички изисква 63 единици Програмата за МФП резултати от обучението Завършилите студенти ще отговарят на следните критерии за успешно представяне на студентите: MFA Thesis Project Представете оригинална концепция теза достойна за степента MFA Демонстриране на изпълнимостта на проекта за дисертация Изработване професионален стандарт проект, с локално съдържание за индустрията, демонстрират технически и артистични способности. Технически умения Демонстрира съоръжение с анимация технологии и софтуер. Презентационни умения Ясно обсъди работата и процеса на работния процес с комисиите мнение, използвайки терминологията на отрасъла. Ефективно разпъват идеи на Комитета за преглед Създаване визуално завладяващи, професионално качество на презентационни материали Предпускови Skills (Проект за развитие) Изпълнение на проекти, които демонстрират внимание: изследвания, аналитично мислене, детайл, гъвкавост при решаване на проблеми, и редакция. Сътрудничество Ефективно сътрудничество за производство на творчески проекти... [-]

Masters в 3D анимация

Escola de Cinema de Barcelona
Campus Редовна форма October 2017 Испания Barcelona

С влизането на XXI век използването на триизмерни изображения на синтез в областта на аудиовизуалната анимация се превърна в явление не е обичайно вече вълнуващо. Голяма част от най-забележителните анимационни филми, които са направени с 3D анимация са станали историята на киното като ротонди шедьоври. Филми като WALL-E, НАГОРЕ, Феноменалните, Търсенето на Немо, [+]

С влизането на XXI век използването на триизмерни изображения на синтез в областта на аудиовизуалната анимация се превърна в явление не е обичайно вече вълнуващо. Голяма част от най-забележителните анимационни филми, които са направени с 3D анимация са станали историята на киното като ротонди шедьоври. Филми като WALL-E, НАГОРЕ, Феноменалните, Търсенето на Немо, обърнати или цялото сага на Toy Story, не биха имали същия ефект, ако те бяха направили с двуизмерни анимационни техники. Съдържанието и формата, символизираща личността на 3D анимация са самата причина за техния успех. Но използването на 3D отвъд простото прилагането им в анимационни филми. Изненадващо е, огромен брой предмети и анимирани 3D герои, които се интегрират с абсолютна естественост и правдоподобност, като част от игрален филм, телевизионен сериал или реклама. ECIB, използвайки формиращ опит на 9zeros училище, е проектирана майстор, който подобрява както на технически и художествени качества на студентите и тяхната интеграция в екип, подобна на тази, разработена в професионален анимация работа. ЦЕЛИ Учителят има за цел да обучава студенти в изучаването на техниките, необходими за създаване и анимиране на 3D герои, като част от аудио-визуална продукция, независимо дали в областта на киното, телевизията, или видео игри Безплатно бюлетини. През първата година на Учителя тя е насочена предимно към широката 3D анимация, учене на целия процес на създаване на символи, които включва моделиране, текстури, UVS, такелаж, материали, фотография, които правят и състав. Той също така се стреми да асимилира производствени процеси и планиране на 3D анимационен аудиовизуално произведение. През второто понятия година като Layout, тегло... [-]

господар на артистичен директор в създаването на видео игра

Autograf
Campus Редовна форма October 2017 Франция Paris

Този майстор иска да бъде много бетон. Тя е изградена около проекта за студент видео игра. Те ще трябва да проектира, разработва, публикува и пазарните им игра. [+]

. Pascal Luban, игра дизайнер и творчески директор (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), е референтната професионалист, който е отговорен за образователна валидиране на това обучение. Този майстор иска да бъде много бетон. Тя е изградена около проекта за студент видео игра. Те ще трябва да проектира, разработва, публикува и пазарните им игра. Ако той знае за успеха, те дори може да генерира приходи. И ако това не е така, фактът, че като видя името му, свързани с публикувана игра е страхотна визитка. Програма: - Advanced Academic Training: Компютърна графика, програмиране, дизайн - Въведение в нови умения: маркетинг, управление на проекти, правни основания - Разработване на концепция игра и негов прототип. - Игра за развитие - Подготовка на маркетинговата кампания - публикуването и продажбата на играта (мониторинг на общността, продължаване на комуникационната кампания, анимация игра) - Академик Разширено обучение за подготовка за създаване на своя собствена студио: предприемачество, управление - Изготвяне на втори проект (индивидуално или групово), че учениците ще се стремят да развиват след капитана. Обучението изисква 25 седмици на задължително обучение на работното място. цел обучение: В индустриалната структура на сектора на видео игрите днес е съставен предимно от малки екипи започват да разработват свои собствени проекти. Публикуването на играта му се превърна в ключа, за да убеди инвеститорите или FAJV и отключване на бъдещо финансиране. Целта на този курс е за ученика: - Проектиране и разработване на видео игра - Привеждане на експертиза, която тя се нуждае от устройства - Дайте възможност да общувам с реалностите на пост-изданието -... [-]

Masters в 3D анимация и VFX в Барселона

Seeway - Barcelona
Campus Задочна/вечерна форма October 2017 Испания Barcelona

В Учителя на 3D анимация и VFX открият, че линията между реални образи и изкуствено генерирано съдържание е все по-тънка, както традиционни филм и филм анимация. [+]

В Майстор на 3D анимация и VFX вие ще откриете, че линията между реални образи и изкуствено генерирано съдържание е все по-тънка, както традиционни филм и филм анимация. Магистрите 3D анимация и VFX ли да се превърне разработчик съдържание и 3D VFX технически и художествено ниво. Методологията на Майстора в 3D анимация и VFX ви позволява да научите и овладяване на механични работните процеси и професионално производство, ръководните ви двата проекта базирани филмови и 3D анимация реклама. Вие ще генерира сценарии и да им даде живот, на integrarás в реални филми и от тази работа ще се пресичат на професията от точката на оглед по-арт до най-техничен, и всичко развитие на собствен личен стил. обобщение Квалификация: магистър Кредити: 40 ECTS Работно време: вторник и четвъртък от 17:30 до 21: 30ч Режим: Барселона Семестър: октомври до месец юни. наблюдения: обучение в класна стая. 100% практически насоки. Малки групи. Достъпът до пазара на труда. ЦЕЛИ В Учителя на 3D анимация и VFX, можете да се научи да генерира сценарии и да им осигури живот, се интегрират във филми и реални среди и скочи на границата между реалното и изкуствено генерирани. По време на програмата, която ще работи както 3D анимация софтуер като Мая и всички свои технически възможности, като например създаване на анимации ефекти. След завършване на курса ще бъде в състояние да произвежда и да генерират 3D анимация от начало до край. Те са свързани Това обучение е насочена към професионалисти и студенти по изкуства, рекламата, графичния дизайн и анимация, като... [-]

господар на информационните технологии (интерактивни технологии и игри за дизайн)

James Cook University Singapore
Campus Редовна форма 16  November 2017 Сингапур Singapore

Електронни игри и анимация са вече неразделна част от огромното глобалната развлекателна индустрия. Социални мрежи и сайтове за онлайн видео акции като Facebook, Twitter и You Tube привличат стотици милиони потребители по целия свят. [+]

. В разширява електронната Бизнес / Електронна търговия индустрията, има нарастващо търсене в световен мащаб на завършилите специалисти с микс от маркетинг, мениджмънт, интернет, мултимедия, компютърни мрежи, софтуерни технологии и бизнес операция умения. Нашият майстор на програма Информационни технологии осигурява практически и съответните умения, за да позволи на възпитаниците на различни дисциплини, за да се движат в ИТ индустрията Студентите имат възможност да специализират в Бизнес информатика, компютър и в мрежа или интерактивни технологии и игри Design. Interactive Technologies и игри Дизайн фокусира върху предната и задна част интеграцията на интерактивни технологии - Web 2.0 приложения, Digital Media, Web / мобилни технологии и платформи, 2D / 3D графика, анимация, игри дизайн, компютърни изкуства, Интерактивна визуализация, автономна Симулация и виртуални светове нашия господар на програма информационните технологии е напълно акредитиран от Australian компютърно общество в "професионално ниво" (най-високото си ниво). Като IT студент, ще има право на членство с две професионални организации: Институтът на инженерите по електротехника (IEEE) и Сингапур компютърно общество (SCS). Учебни предмети Субектите на Фондацията интернет Основи Решаване на проблеми и програмиране база данни за моделиране Електронно стратегическо управление Основните предмети (всички специалности) ICT Project 1: Анализ и проектиране ICT Проект 2: Изграждане и въвеждане в експлоатация Advanced E-Security Основните предмети (Major специфични) E-Business Technologies Advanced Game Design Advanced Human Computer Взаимодействие Разширени техники за анимация Интелигентни агенти и Simulation Избираеми дисциплини Студентите да избират 4 избираеми дисциплини Резултати от кариерата Като разработчик на игри, може да се работи по създаването и производството на компютърни игри, преносими игри,... [-]